poniedziałek, 5 grudnia 2016

Święta z czerwienią w tle...



Czy to zasługa stroju Mikołaja? że  ta czerwień tak raczy nasze wnętrza i że choinka zielona to chce się igliwia i śnieg zawsze tak pięknie skrzy się w słońcu to odrobinę srebra przemycamy w ozdobach?  czerwony to też kolor miłości, kojarzy się z ogniem i ciepłem...
dekoracje w tym kolorze mam wrażenie że wpływają silnie na nasze emocje... bo w tym właśnie okresie rodzina się schodzi, opłatkiem się łamie i wybacza wszystko co złe...pod jemiołą buziaki skrada...
i mimo zmieniających się trendów kolorystycznych czerwona choinka i dekoracje świąteczne nie mają sobie równych.. i wracamy po nie za jakiś czas nawet jak na chwilę się na siebie pogniewamy i znudzimy sobą...


Przepiękne ozdoby na naszą tegoroczną choinkę uszyła nam Żaneta z  kolorowa.kraina (instagram)


Macie już swoje skarpety ? U nas już wiszą szare piękności od Domek za lasem



Pamiątka rodzinna... bałwanek... od razu przypomina mi się moje dzieciństwo i choinka babci, to od niej mam tą bombkę











I nasze świąteczne zdjęcie ze świąt 2015 z Kacperkiem


A u Was jakie kolory będą dominowały?
Pozdrawiam Malwina

18 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje :) ja to jestem daleko w tyle z ozdobami, będę musiała jakieś wykombinować :)
    __________
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam u Was pięknie :) Ja w tym roku rezygnuję z dużej ilości czerwieni, ale pewnie gdzieś tam się pojawi:)Bo jednak najbardziej kojarzy mi się ze świętami :)Ty w te skarpeciochy to słodyczy dla Krawczyka nawkładaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanki to także moje dzieciństwo. Uwielbiam je ☺
    Sama mam dwa, pieczołowicie przechowywane ��
    Pozdrawiam. Stała podczytywaczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałwanki to także moje dzieciństwo. Uwielbiam je ☺
    Sama mam dwa, pieczołowicie przechowywane ��
    Pozdrawiam. Stała podczytywaczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocze są prawda? Cieszę się z Twojej obecności. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja w tym roku też postawiłam na czerwony. Dodatkiem będzie zieleń i złoto. A choinka jak zwykle różnokolorowa, to u nas tradycja. Córka nazywa to śmietnikiem ;)Pozdrawiam Mikołajkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli podobnie mijamy się tylko ze złotem bo ja postawiłam na srebro w poprzednich latach miałam złoto:) Ślę uściski

      Usuń
  6. Podobaja mi się Twoje dekoracje swiateczne, ja tez wyjęłam czerwone kratki, fajna poducha z reniferem i cudne Wasze zdjęcie swiateczne ...Pozdrawiam Bea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kratki uwielbiam, również ciepło pozdrawiam

      Usuń
  7. Zainspirowana Twoim postem wysłałam męża na poddasze po ozdoby choinkowe. Dziś oficjalnie zaczynam dekorowanie domu na święta :D a u Ciebie jest pięknie ;). Pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę, a ja ciut szybciej zawsze zaczynam dekorowanie bo poźniej tak szybko mija ten czas i nacieszyć się cieżko:)

      Usuń
  8. U mnie zieleń i czerwień - te kolory mi się chyba nigdy nie znudzą, choć myslę troszkę bardziej nad bielą i szarością - ale zobaczymy :)
    Piękne zdjęcie, wspaniała pamiątka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wszystko ze sobą połączyć, też będzie pięknie

      Usuń
  9. Przecudne dekoracje!!! U mnie również w tym roku Święta będą na czerwono :-) a co tam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym się z wielką przyjemnością umiejscowiła na fotelu z książką i herbatką :) Śliczne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń