wtorek, 15 listopada 2016

Trochę pisany ten post i kilka zdjęć...

Jesteście szczęśliwi?
Skupcie uwagę na szczęściu... swoim szczęściu...
bo czym ono jest dla Ciebie?...jakimś słowem nieznanym? bo rozczulamy się codziennie nad swoim losem? że tu nie wyszło a tam byłoby lepiej?
czasami musimy oblać twarz kubkiem zimnej wody, usiąść w ulubionym miejscu i pomyśleć nie o tym co było ale o tym co nas czeka...
bo nikt nie powiedział że będzie łatwo że życia mamy 4 i wszystko dostaniesz to co chcesz...
to czego pragniesz i potrzebujesz przyjdzie ale w swoim odpowiednim czasie..
i uwierz że błędy które popełniasz przeistoczą się w mądrość Twą życiową z której będziesz czerpać Ty i uczyć się będą inni...
i nie ma drogi bez wyjścia- wyjście jest zawsze tam gdzie mamy wolę je stworzyć...
Nie nazywaj ich marzeniami a celami realnymi...
pracuj intensywnie tak abyś nie miał czego sobie zarzucić...
i ufaj sobie...

ja zaufałam i nauczyłam się siebie doceniać... 
lekcje pokory zbieram każdego dnia i brnę do przodu za celem realnym...

Bo szczęściem moim jest to co robię dla siebie i dla Was...

to był ten post trochę pisany, a teraz kilka zdjęć z moimi pracami które mogą być Wasze

Duża skrzynka drewniana na alkohol lub inny prezent dla bliskich,



Duży świąteczny domek,



Drewniane świąteczne zawieszki,



Podkładki drewniane pod kubki, świece w ozdobnym opakowaniu do przechowywania,


Drewniana zimowa sowa wys. 17cm,


Talarki drewniane ozdobne, te były na zamówioną girlandę,


Nr domu na grubym talarku drewna średnica 15cm,



Mało mam czasu na pisanie do Was z tego miejsca.
To efekt zamówień i ich realizacji... a koniecznie muszę zdążyć przed wizytą Mikołaja:)
Pozdrawiam Malwina




16 komentarzy:

  1. Twój wpis daje do myślenia! Twoje prace bardzo staranne -jednym słowem dobra firma:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty wież Malwinka ja pisać nie muszę.. Wzruszasz mnie jak zwykle i dwie półkule do działania poruszasz :) Prace Twoje to kocham po prostu dlatego mam ich troszkę;) ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się - wpis daje do myślenia... sówka skradła moje serce, jest przeurocza :D pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dekoracje - na pewno mnie zainspirują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowa jest wspaniała, inne ozdoby również, ale sowa najładniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara sowa może przygarnie drewnianą? ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo mądre słowa. Widać, że pochodzą od osoby z bagażem doświadczeń i dużą mądrością życiową. Prace piękne. Drewniane talarki to mój faworyt. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święte słowa.
    A prace cudowne!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) również pozdrawiam

      Usuń
  8. Wszystko mi się podoba. Podpatruję i zabieram do siebie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń