wtorek, 4 października 2016

Mimozami jesień się zaczyna...

Jesień się zaczęła nad zwyczaj prędko jak dla mnie... tzn nie to że pogodowo, bo pięknie jest na dworze i narzekać nie można...ale tak kalendarzowo, prędko szybko do nas zawitała... i cieszę się nią bardzo, rozgościłam ją w naszym  domu... w Sosnowym Lesie czuje się jak u siebie, bo dosłownie z dnia na dzień pokolorowała liście... i rozdmuchała większość z gałęzi... wirują , na wietrze, szumią niesione gdzieś dalej... ładny to widok i wcale zła nie jestem kiedy wstaję tak prędko bo dziecię obudzi... biegnę do okna... drugiego...trzeciego... i patrzę... na mgłę położoną, na liście tańczące, na ogniste i rudawe piękności... koce wyciągam, poduchy grubiej ubieram i drewno już  w koszyku nosimy... bo miło tak przy ogniu posiedzieć.... i nie oszukujmy się czasu to ja na czytanie książek w romantycznej scenerii kominkowej z ciepłą czekoladą w dłoni nie mam i zdjęć takich nie pokażę, ale wieczorem kiedy dziecinę ułożę do snu bywa że znajduję parę minut na posiedzenie przy ciepełku z mężem obok by obgadać plan na jutro i przepytać z dnia dzisiejszego...
i choć brak czasu na celebrowanie ognia to sama myśl że się pali i to bijące ciepło nastraja... i samo prze się robi nastrój... i nawet dziecina z wielkim zainteresowaniem patrzy na to szaleńcze skakanie iskierek... bo kominek ma moc... moc rozdawania uśmiechu... przy nim zawsze jest miło.














Pięknej jesieni Wam życzę w najbliższych dniach i ciepła w serduchach i tego bijącego z kominka;) Malwina

15 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko ujęłaś!!! I te cudowne fotografie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A zdjęcia najlepsze te najmniej ustawiane i pozowane;)

      Usuń
  2. Ja mam nadzieje, że chwilę popada i przestanie, bo już mi tęskno za słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi za śniegiem:) hehe ja to zawsze przewrotnie:)

      Usuń
  3. Nastrojowo u Ciebie. Miło się ogląda te zdjęcia. Kurka w zaroślach rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie. Jesiennie i magicznie. Zdjęcie z akordeonem wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kominek a właściwie ogień w nim się palący ma rzeczywiście moc. Moc rozczulania, moc rozmarzania, moc integrowania itd.
    I takiej jesieni pełnej kolorów Wam życzę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? I również dla Ciebie tej pieknej jesieni kochana:)

      Usuń
  6. Twoja jesień jest piękna! A Twój chłopczyk uroczy!!! Zawsze chyba już będę się nim zachwycać:)
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń