poniedziałek, 17 października 2016

I buro i ponuro...

No generalnie sytuacja za oknem nie wygląda za ciekawie... na spacer choć wiem że trzeba dla zdrowotności to iść się nie chce... dlatego każdą taką leniwą chwilę spędzam z moimi drewienkami i tak oto kolejne gwiazdkowe propozycje dla Was...
Obrączki na serwetki... od zawsze mi się podobały tylko jakoś w sklepie nie mogłam znaleźć tych idealnych dla siebie, bo albo zbyt eleganckie albo kolor nie taki albo wzór...
postanowiłam zrobić swoje... takie dla mnie i dla Was... jeżeli chcielibyście tak owe mieć w swojej kolekcji z wzorem który chodzi Wam po głowie, a nigdzie go nie ma do kupienia, śmiało piszcie, postaram się coś dla Was wyczarować ;)
To naprawdę prosty ale efektowny dodatek do dekorowania stołu... Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam pięknie nakryte talerze, sztućce ustawione tak jak trzeba i piękną porcelanę... miło się siedzi przy takim stole... i nie ważne w jakich kolorach bo każdy ma inny gust ale ważne że włożył w przygotowanie go swoje serce;)








Piszcie co sądzicie o takim dodatku, czy takie posiadacie, czy chcielibyście mieć takie na swoim stole:) 
Pozdrawiam Malwina
Przypominam że znajdziecie mnie też na Instagramie @mwychowalek

10 komentarzy:

  1. Fajowe :) ale bardzo skandynawskie a ja na stole mam bardzo tradycyjnie :) Porcelana i srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i praktyczny dodatek do dekoracji stołu. Też mam, ale bardzo rzadko używam, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie sie pogodzić ze swoimi obraczkami do serwetek... to piękny dodatek

      Usuń
  3. Piękne! Moim zdaniem można wyczarować z nimi wiele stylizacji stołu, głównie w klimatach skandynawskich, ale zaryzykowałabym też bardziej elegancką aranżację

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrączki na serwetki świetne, zdolniacha! :)

    OdpowiedzUsuń