sobota, 8 października 2016

By było miło...


By było miło... dużo rzeczy się robi... i każdemu co innego sprawia radość, przyjemność... ja uwielbiam przestrzeń... tą ładnie zaaranżowaną, nie pustą i smutną... taką która się pielęgnuje... lubię dekorować, przestawiać... nie ustawiać wszystko i nic... bo cenię też minimalizm... bo w prostocie siła... i poważnie spać czasami nie mogę bo obrazki z tysiącami pomysłów klatka po klatce po głowie się przewijają... i czasu tylko brakuje na te wszystkie przystrajanki... uwielbiam oglądać wasze inspiracje, tyle się mogę czasami nauczyć podejrzeć...podziwiam Wasze artystyczne dusze...
I tak jak co roku moje jesienne dekoracje z dyni były... no bo jak witać jesień bez dyni... i co roku naturalne pomarańczowe, albo miniaturowe nakrapiane były, a w tym jakoś kolor czarny i biały polubił moje wnętrza... tak więc czemu nie dynie w tych kolorach... i tak powstały one... witają od progu gości i domowników... taka skromna mała dekoracja... ale naprawdę oczy cieszy i uśmiech maluje... 






 I tak jak latem prawie wcale nie palę świeczek bo widno i ciepło, tak jesienią wszędzie porozstawiane są lampiony, lampioniki, świeczki, świeczuszki i w kominku wygasa tylko na czas spania a od rana na nowo rozpalamy... i oprzeć się nie mogę aby choćby jedną świecę zapalić wieczorem....
Pozdrawiam Was serdecznie i ślę moc uścisków:)
Malwina


14 komentarzy:

  1. Cóż ja mogę napisać... Pięknie witacie swoich gości :)Gdybym nie umalowała całej stówy tych panienek, pewnie i u mnie by było ich sporo:) Ha, ale za to świec i lampioników jest sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają w bieli i czerni, to moje kolory nr 1, chociaż ostatnio zapragnęłam trochę odmiany. Uwielbiam malowane dynie. Próbowałam nawet kiedyś je dekupażować, też fajnie to wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stolik na nóżkach od maszyny przecudnej urody. :)
    Fajne dekoracje wymyśliłaś, tez kiedyś przemalowywałam dynie, teraz marzy mi się naturalnie biała, jak zdobędę nasionka to sobie wyhoduję.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jak niewiele potrzeba, żeby było miło. Uwielbiam takie proste zabiegi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) piękna jesień w kolorach b&w :) Ja również tak mam ze świecami :) kiedy tylko za oknem szara i ponura jesień w domku zapają się świece, lampioniki i inne cudeńka.
    Przepiękna aranżacja wita gości i domowników!!! I ten cudowny stolik!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świece są magiczne, a stolik to jedna z ulubionych rzeczy w.domu

      Usuń
  6. Cudny stoliczek:) kocham nadawać życie Starym meblom- drugie życie :) Nigdy bym nie wpadła na takie dynię... wszędzie dynię i lampiony jest ciepło i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też w tamtym roku przemalowałam farbą dynie na biało. W tym roku w naszym domu dynie są dekoracjami nr 1.
    ps. Nogi od maszyny cudowne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tą maszynę.. mam nie jedną taką

      Usuń