wtorek, 27 września 2016

Magiel...

I przeleciał poniedziałek bez cotygodniowego cyklu... pierwsza wpadka zaliczona... czuję że naprawdę ten czas się uwziął na mnie... jedną jedyną.... i że tyle na głowę mi daje... tyle się dzieje... warzą się losy mojej można by rzec przyszłości... zapeszać nie chcę więc i chwalić się nie będę... jakoś tak mi wszystko idzie jakby obok mnie... takie uczucie braku kontroli... jakieś takie chwilowe wyjście z siebie i nie skoordynowanie ruchów...
macie coś takiego czasami? ach i wiecie u mnie już święta pełną parą... no renifery skaczą po deseczkach malowanych, choinki się wieszają na bombkach wyklejanych i śnieżki obsypują domki... istne szaleństwo... ale to i mało bo jak robię tak na sucho te rzeczy piękne dla Was te wszystkie ręczne ozdoby to jak tak można bez wczucia... to i się wczułam i nastroiłam... czekoladę z cynamonem sobie zrobiłam i Mariah Carey w głośniku poleciała... to i mało bo moje dziecko to się dopiero wczuło... przypomniał sobie mały elfik że jak malutki w beciku leżał, a było to w okolicach świąt to ja matka śpiewająca zawsze i wszędzie nuciła mu "Oj maluśki maluśki" , i tak to uwielbia że teraz już chce przy tym zasypiać... no ot co za gagatek:)
jak już wyżej wspomniałam czas właśnie mnie klepie po ramieniu i pogania więc kończę i zostawiam Was ze zdjęciami...












Malwina

10 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie mnie rozczuliło;)
    A Twoje to pierwsze - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Malwinka ktoś mądry ostatnio mi napisał, cytuję " Bierz od losu Ci daje " Nie przypominasz sobie przypadkiem kto ? :) Kochana to ja Ci dopowiem teraz:) Lepiej żałować, że nie wyszło niż żałować, że się w ogóle nie spróbowało!! Jeśli nie spróbujesz zawsze sobie będziesz to wypominać. Wiem, że czasu coraz mniej, ale dasz radę, TY dasz :)Zdjęcia jak zwykle piękne, nie morze być inaczej :)Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, to z kubeczkiem super :) Bardzo spodobały mi się serduszka czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszka będą niedługo na sprzedaż:)

      Usuń
  4. Piękne fotki. Powiedziałabym nawet słodkie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez chwilę przeszło mi przez myśl, czemu tak z tymi świętami już szalejesz - i jeśli to to, z całego serce trzymam kciuki żeby wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lubię a nawet kocham.świeta i teskno mi do nich cały rok

      Usuń