poniedziałek, 19 września 2016

Dziwna ja...

No i niech mnie ktoś strzeli w łeb... no czy wy wiecie o czym ja dzisiaj rozmyślałam? o mamuniu istne szaleństwo... ja dzisiaj już obmyśliłam jak wyglądać będzie nasza choinka świąteczna... nie nie nie, nie rozjechały się Tobie literki dobrze czytasz... szalona ja.. no zgupłam na dobre...
Ale kiedy mi już tęskno... poważnie... bo pomalutku tą roznegliżowaną garderobę zaczęłam wynosić na górę do garderoby a znosić te miluśkie wełenki moje... szaliki poukładane już w półce i czapki...
Co ja zrobię że naprawdę lubię jesień i ten czas który prowadzi do świąt...
I jakoś tak mi się zachciało tego ognia w kominku, tych tańczących iskierek, miliona świec pozapalanych w lampionach, zapachów tych cięższych, i słodkich zarazem...
I wiem że za moment będę chciała lata, od zaraz... ale tak to już jest...
I znowu sobie z Wami pomarzyłam o tych świętach... a teraz czas na cykl cotygodniowy, poniedziałkowy...
Te nasze kadry całkiem letnie jeszcze...












Ściskam Malwina


12 komentarzy:

  1. Jak przeczytałam o tej choince, to w głos się zaśmiałam :) Szybko do dzieci pobiegłam, zobaczyć czy ich nie pobudziłam :) Wariatka , no Wariatka, ale ja chyba razem z Tobą, bo dziś lampiony robiłam i tak mi jakoś pasowała wanilia, gwiazdka i renifer.Jeszcze jakieś pierniczki i czekolada gorąca :) To zawsze mi się ze świętami kojarzy :) Teraz siedzę w ciepłym kocu i już w sypialni na łóżku też wystrój zmieniłam. Jednak o choince jeszcze nie pomyślałam . Zdjęcia jak zwykle piękne :))))ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no wariatka.. mówiłam:) o a czekolade gorąca z ubitą śmietanką sobie zrobię:)

      Usuń
  2. Przeuroczy jest ten Twój synek - istny model :)
    Co prawda o choince nie myślałam, ale o wiankach świątecznych już tak - przy okazji robienia moich jesiennych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu synka:) a wianek ja mam zaległy jesienny....ale juz materiały zgromadzone więc niebawem i i mnie na drzwiach będzie witał gości:)

      Usuń
  3. Widzę, że Dziewczyny już tutaj o świętach piszą.... Czas szybko leci! Ja póki co myślę o jakiejś dyniowej jesiennej dekoracji na komodę. Pozdrawiam serdecznie-D.
    PS. Synek cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana o świętach to ja przez cały rok mogę pisać... uwielbiam ten czas... zimowy i świąteczny:)

      Usuń
  4. :) o i mi się już zamarzyły święta :) reniferki, gwiazdki i choinka w salonie hehe to chyba zarazliwe ;) oby w tym roku było więcej śniegu :)
    Zdjęcia przeurocze jeśli pozwolisz zostanę u Ciebie na dłużej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do naszego świata:) miło nam Ciebie gościć:)

      Usuń
  5. Piekne zdjęcia. Zaskoczyłaś mnie tymi dalekimi planami ja jeszcze myślę o dekoracjach jesiennych z głogiem i jarzębiną

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama siebie czasami zaskakuje hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. :)szalona Ty:)
    Piękne kadry.
    Ps. Też mam w domu muzyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) muzycy są super u nas caly dom muzykantow:) pozdrawiam was serdecznie

      Usuń