niedziela, 5 czerwca 2016

Truskawkowa niedziela...




Witajcie Kochani !!

Weekend trwa, pogodnie, słonecznie i sielsko;)
Bo kto z Nas nie lubi sobie poleniuchować "pod chmurką" , kiedy słońce leje się z nieba bez ograniczeń. 
Leżak, słomiany kapelusz, truskawki, zieleń i błogostan gotowy- ot cały przepis:)
Któż tak by nie chciał?
Mama upiekła sernik na zimno oczywiście, że z truskawkami, ja zrobiłam truskawki ze śmietaną i jemy, jemy na potęgę bo jak nie teraz to kiedy?? One wabią niczym lep na muchy:) A ja jestem z tych uległych;)
Dzisiaj wszystko dzieje się na dworze, bo jak tu siedzieć w domu w tak piękna pogodę?
Kocham spędzany tak sielsko czas...










Życzę Wam tak pięknych chwil jak u Mnie!
Do szybkiego usłyszenia:)
Udanej niedzieli;)
Pozdrawiam Was...
Malwina

25 komentarzy:

  1. Wspaniały, leniwy czas :) Truskaweczki i wszystkie potrawy z nimi w roli głównej pycha :) U mnie dla odmiany, pod znakiem czereśni, jemy na wyścigi ze szpakami. Drzewko pięknie obrodziło, ale te małe, skrzydlate żarłoki, szybko mogą je oczyścić z owoców ;)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie o dziwo czereśni jeszcze nie było, koniecznie muszę jutro gdzieś upolować chociaż mała garstkę;) A szpaki( odpukać w nie malowane) jeszcze u nas nie zagościły. Ale w tamtym roku przegraliśmy z nimi walkę o owoce:(

      Usuń
  2. Pięknie, smacznie! Cudne to połączenie zieleni i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam te soczyste kolory lata:)

      Usuń
  3. Miło zjeść truskaweczki pod taka postacią i w dodatku tak pięknie podane. Miłej niedzieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm...smakowicie :)))
    Buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było pysznie, odbieram i ślę od siebie buziaki:)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia :) U nas niedziela tez truskawkowa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taka niedziela bez truskawek to nie niedziela ;) hehe Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Zazdroszcze wszystkim truskawkozercom, ja w tym roku moge popatrzec, za to w przyszlym roku odbije sobie, delikatnie mowiac, z nawiazka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mamusia czego się nie robi dla synusia:) a to w przyszłym roku w nagrodę za cierpliwość podwiozę tobie całą przyczepkę:)

      Usuń
  7. Po prostu uroczo, sielsko i przepysznie!!!
    Uwielbiam truskawki. W każdej postaci. A koktajle to juz w ogóle:)
    cudnego słonecznego tygodnia:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koktajle są pyszne, no i jakie zdrowe;)

      Usuń
  8. Ja z dzieciakami urzędowałam na balkonie, w basenie -tzn. oni w basenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w te upały to i ja bym wskoczyła do basenu, choćby takiego dziecięcego:)

      Usuń
    2. Jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną :)

      Usuń
  9. Dzień dobry! Cieszę się, że tu trafiłam: piękno, sielskość i las to także moje klimaty... na razie w marzeniach, bo mieszkam w bloku ale od czego piękne blogi pozytywnie zakręconych blogowiczek, by można cieszyć oczy, prawda? :-)
    Dziś miałam ochotę na truskawki i kupiłam takie kwaśnizny, że odechciało mi się, przynajmniej na jakiś czas. Oczywiście wykorzystałam je jako deser: na dnie pucharku lekko rozgniatam truskawki, delikatnie posypuję cukrem, by troszkę puściły sok i zalewam to świeżo ugotowanym budyniem waniliowym. Spróbuj - pyyycha! Nawet z cierpkimi truskawkami. :-) Najlepsze, z jeszcze ciepłym budyniem.
    Czy mogłabym prosić o udostępnienie profilu Anonimowi? Byłoby mi łatwiej komentować, bo teraz korzystam z profilu córki.
    Pozdrawiam serdecznie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Olu, już zmieniłam na Twoją prośbę udostępnienie dla Anonimowych:) A marzenia są piękne tylko trzeba realnie je spełniać;) Ja ciągle marzę. To tak relaksuje:) Życzę Tobie spełnienia wszystkich:)
      A przepis z truskawkami przetestuję na 100%.

      Usuń
  10. Uwielbiam truskawki, więc jutro polepię pierogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, pierogi z truskawkami- w tym roku jeszcze nie jadłam;) Muszę się wybrać do mojej babci, bo kto jak nie ona robi najlepsze pierożki na świecie:) Uściski Kamilko

      Usuń
  11. Ależ pięknie u Ciebie!:) Cudownie i sielsko, moje ukochane pelargonie i truskawki :)

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam pelargonie, szczególnie upodobałam sobie białe i pudrowy róż. Chociaż w tym roku pokusiłam się o czerwone dodatkowo- bo taras będzie w stylu marynistycznym;) Pozdrawiam Aniu

      Usuń
  12. Biel i róż w tym roku królują na moim balkonie. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam truskawkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny jest twój balkon, piękne twoje kwiatki. A biel i róż to taka klasyka tak jak połączenie niebieskiego z czerwienią:) Pozdrawiam

      Usuń