wtorek, 24 maja 2016

Marynarz Kacper...


No to zaczynamy cykl postów z serii Marine- przywołujemy lato ;)
Tak więc jeśli macie ochotę na dawkę morskiej bryzy w Waszych domach- zapraszam. Może kogoś zainspiruję.
Styl o którym mowa od dawna w okresie letnim cieszy się dużym powodzeniem. Zapewne za jego łagodny i bezpretensjonalny charakter. Za kolory które przywołują wspomnienia z relaksu i wypoczynku:)
Zastosowanie ma wszelakie w różnych miejscach, w salonach, łazienkach, tarasach, balkonikach, pokojach dziecięcych- i właśnie dzisiaj pokażę kącik mojego malucha.
I chyba ten cały cykl jest dla tych osób, które mieszkają w głębi kraju daleko od morza, a tęskno im do Bałtyku. Spróbujcie morski klimat odtworzyć w swoich wnętrzach. I zapewniam Was nie trzeba do tego dużego nakładu finansowego:) A to zawsze cieszy.






Aby uzyskać zamierzony efekt najlepiej używać materiałów przede wszystkim naturalnych, bawełnianych, płóciennych, wiklinowych, jutowych. W ten styl pięknie się wkomponują plecione kosze, wygodne hamaki, worki jutowe, liny.





Wiodącymi kolorami są wszelakie odcienie niebieskości, bieli i szarości dodatkowo ożywione przez czystą czerwień.
Meble są zazwyczaj proste, również z naturalnego drewna lub bielone. Do dziecięcego pokoju świetnie sprawdzą się skrzynie niczym z pirackiego statku na zabawki:)


Jako wzory typowo marynistyczne uważa się pasy szerokie i wąskie, kotwice, koła ratunkowe, latarnie morskie, łódki, rybki. Jest z czego wybierać:)





To tyle w ramach wstępu do stylu marine;) Niedługo zapraszam na część 2 :)
Pozdrawiam gorąco Malwina













19 komentarzy:

  1. No ,no to już teraz wiem ze ten cykl będzie fantastyczny , urzekły mnie te boje , rybki :) eh ... aż poczułam morską bryzę na nosie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę doczekać się prawdziwych wakacji;)

      Usuń
  2. Kochana, niebieskości i dodatki marine uwielbiam w każdym wydaniu!
    Obecnie mam ich trochę w domu, tylko jeszcze nie zdążyłam obfocić...
    Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekała z niecierpliwością na zdjęcia:)

      Usuń
  3. Piękny pokój, wszystko świetnie dobrane i to w dodatku w superowej kolorystyce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:) i również pozdrawiamy:)

      Usuń
  4. Też lubię ten styl. Dodaję jeszcze muszle, które kiedyś zbierałam, a teraz leżą w kartonie, czekając aż mnie weźmie na morskie opowieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi muszli brakuje, muszę w tym roku uzupełnić zbiory:)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się styl marynistyczny :) Jest taki świeży i letni :) Aż czuć morską bryzę ;) Niestety u mnie w domu nie ma się jak wpasować, myślałam o balkonie, ale jakoś nie wyszło - więc w tym roku tylko na mnie, paski, paski paski i słomiany kapelusz ;) Ahoj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomiane kapelusze są rewelacyjne;) Ahoj !

      Usuń
  6. Za pomocą kilku dodatków wnętrze nabiera klimatu. Pięknie to pokazałaś. Zatęskniłam za wakacjami. Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu; ) ja też już czekam na lato; )

      Usuń
  7. Jestem zauroczona. Cudowny pokoik, pięknie urządzony, z wyczuciem i stylem:)
    Ahoj kochana:) Cudnego weekendu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Ahoj i słonecznego weekendu:)

      Usuń
  8. Malwinka mega, mega, mega pomysł!!!boskie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne dodatki do pokoju dziecięcego. Wszystkie są harmonijne. A misiek ręcznie robiony?

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeju, faktycznie Twoje bojki są cudowne! W ogóle pierwszy raz trafiłam do Ciebie i już zostaję! ładnie u Ciebie, klimaty podobne więc tym bardziej fajnie. Pozdrawiam cieplutko Śmietankowa

    OdpowiedzUsuń