środa, 4 maja 2016

Chwila dla siebie...


To takie cenne chwile kiedy można usiąść na chwilkę, z pyszną herbatką i czymś słodkim i odłączyć się od tego co tu i teraz. Od bieganiny, codziennej rutyny i może troszkę pomarzyć ;) Ja łapię takie chwile niczym motyle.



A kiedy wiosna tylko się zaczyna dom cały kwieciem obsypany, to dodatkowo nastrój poprawia.


No a już na pewno każdemu odrobina słodyczy uśmiech na twarzy zmaluje.



 A Wam kochani co poprawia humor? Co sprawia, że się uśmiechacie?
Udanego i radosnego czwartku. Wiosenne pozdrowienia.
Malwina



24 komentarze:

  1. Ależ tam pięknie u was :)) Stolik kawowy genialny ! Ja uwielbiam po prostu cisze ,mało mam jej ostatnio :) Ewentualnie gdzieś w oddali śpiew ptaszków , cykanie świerszczy książka i kawusia z dużą ilością mleka ... Rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnego celebrowania chwili :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Również ślę pozdrowienia

      Usuń
  3. Niby oklepane palety i skrzynie, a przyznam Ci, że stolik masz czadowy:-))))) Zabieram!!!
    A Malwiny ostatnimi czasy otaczają mnie każdego dnia;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a stolika nie oddam:) A wiesz, że ja na odwrót mam- jeszcze osobiście nie poznałam ani jednej Malwiny:)

      Usuń
  4. Piątek i droga powrotna z pracy, do tego piękna pogoda i perspektywa popołudnia i wieczoru na działce... Rozmarzyłam się, ale to właściwie już jutro :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna perspektywa:) Cieplutkiego i miłego weekendu:)

      Usuń
  5. Witaj serdecznie, Malwino! ;) Przemiło tutaj u Ciebie, mniemam, że w twoim sielskim miejscu jeszcze bardziej ;) Mnie cieszą zazwyczaj te małe, celebrowane w ciągu dnia chwile...np. pyszna kawa i chwila na "kawałek" książki ;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stolik kawowy cudny.Ja lubię spokój,uspokaja mnie śpiew ptaków, szum drzew, a także uwielbiam pyszną kawkę z czymś słodkim . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie :)
    Wiedziona ciekawością zaglądam Kto To ? a tu młoda i kreatywna Osóbka :)
    Pięknie u Ciebie, pomysłowo,gustownie i smacznie. Fajnie, że realizujesz swoje pasje i pomysły, a najważniejsze, że znajdujesz czas na ich realizację :)
    Pozdrawiam serdecznie - będę zaglądać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu jak na lekarstwo, ale chcieć to móc:)

      Usuń
  8. Bardzo mnie urzekł stolik :)
    Staram się doceniać właśnie takie chwile w codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  9. O teraz w maju to głównie słoneczko sprawia, że mam dobry nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiech sprawiają zazwyczaj inni ludzie, a przede wszystkim rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu!!!Bardzo pięknie u Ciebie!!! Cudowne i wspaniałe zdjęcia!!! Odpoczynek i relaks przy robótkach poprawia mi humor i od razu wraca uśmiech i nastrój. Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje robótki są po prostu piękne:)

      Usuń
  12. Śliczne szafirki :) Oczu nie można oderwać ;) Zdecydowanie w tej chwili one sprawiają, że się uśmiecham :)
    Ładnie tu u Ciebie :)
    P.S. skrzynie żądzą :) Ja dzisiaj też się bawiłam w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafirki są urokliwe. A skrzynki to taki wdzięczny materiał. Tyle wspaniałości można wyczarować.

      Usuń