niedziela, 10 kwietnia 2016

Wspomnienia biało-czarne...


Za oknem szaro buro i ponuro. I nie zapowiada się na rychłą zmianę pogody w najbliższych dniach. A kiedy nie można czerpać endorfin ze słońca i kwiatów na ogrodzie budzi się w człowieku jakaś nostalgia. 
Przynajmniej we mnie budzą się wspomnienia. Siadam sobie wtedy wygodnie w fotelu z kawą w ręku i albumami oraz pudłami ze zdjęciami i oglądam. Wracam do lat kiedy było tak pięknie beztrosko, kiedy babcia piekła łakocie i plotła warkocze, kiedy dziadek brał na wycieczki rowerowe nad strumyk.  Łza wtedy niejedna płynie, bo tęskno mi. 
Generalnie jestem bardzo wrażliwą i uczuciową dziewczyną. Bardzo ważna jest dla mnie rodzina, przywiązuję dużą wagę do tradycji. Kiedyś ktoś powiedział, że wrażliwość to dotykanie serca:) A jak wiadomo wrażliwe serce szybko pęka. 
Uwielbiam fotografie i filmy rodzinne. Mam ich całe mnóstwo. Bo to one budują tak ważne wspomnienia.
"Wspomnienia to jest to co zawsze będziesz miał dla siebie, i w każdej chwili w marzeniach możesz powrócić wszędzie tam skąd dzisiaj bierzesz. Wspomnienia Twój drugi świat, świat starych dat i połamanych fotografii. Wspomnienia póki czas zbieraj i zawsze miej przy sobie."- P. Szczepanik
"Wspomnienia są zawsze bez wad"- Skaldowie.

U mnie notorycznie brak miejsca na przechowywanie fotografii, ciągle jakieś dochodzą. Dlatego tak oto powstały nowe pudła DIY na moje osobiste wspomnienia. 











Cudowności Malwina ;)











28 komentarzy:

  1. Oj, pokrewna duszo dobrze, że do mnie zajrzałaś. Jak ja lubię się roztkliwiać nad przeszłością, to wie każdy kto mnie zna i jestem w swoim gronie dość wyjątkowa pod tym względem. Dobrze, więc że tu znalazłam taką samą duszyczkę. A kredens masz bajeczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za te słowa. A kredens to też same wspomnienia:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne te pudełka. I też oczarował mnie odnowiony biały kredens :) Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też uwielbiam ten kredens:)

      Usuń
  3. Pudełka wyglądają świetnie :) Bardzo klimatyczny blog :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam Malwina

      Usuń
  4. Oj, zdjęcia.... Czad! Niedawno właśnie wywołam po kilku latach kolejną partię - dziś coraz mniej się wywołuje. Ale bardzo lubię siedzieć i oglądać te okruszki wspomnień :)))
    Coraz lepiej się czuję u Ciebie - fajnie, że założyłaś bloga :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję za te miłe słowa;)

      Usuń
  5. Piękne pudełeczka. Szkoda, że dziś już coraz rzadziej wywołuje sie zdjecia. Takie do ręki, to wspaniała rodzinna pamiątka.
    Ale kochana, pięknie tam u Ciebie:)
    całuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda, teraz zdjęcia wędrują mam wrażenia najdalej do mediów społecznościowych, a nie do rodzinnego albumu. Buziaki z Sosnowego;)

      Usuń
  6. Pięknie schowane wspomnienia ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za piękny kredens, jestem zachwycona!
    Ja nadal wywołuję zdjęcia i przechowuję je w albumach :)

    Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cudownie że są jeszcze takie osoby jak ty i pielęgnują wspomnienia na papierze:)

      Usuń
  8. Piękne pudełka, w sam raz na przechowywanie cennych wspomnień:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  9. Witaj. Widzę, że jesteś pokrewną duszą. Mamy podobne upodobania, też kocham swój ogród, starocie, gromadzę pamiątki rodzinne. Trochę Ci zazdroszczę lasu, bo las kocham ogromnie, zapach sosen w upalne południe, delikatne wrzosy, świergot ptaków. Las kocham nawet zimą. Chętnie będę do Ciebie Zaglądać. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, cieszę się że spodobał się Tobie mój "świat". Zapraszam:) uściski Malwina

      Usuń
  10. Nie ma to jak wywołane zdjęcia, najpiękniejsza pamiątka !!! Wrażliwa kobietko :) tworzysz cudeńka :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swoje zdjęcia trzymam w albumach i to tylko z uwagi na to, że boje się, iż w innym "przechowalniku" zwyczajnie się powyginają.
    Pudełko świetnie wygląda.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne jak... ważne że wywołujemy zdjecia i oglądamy je namacalnie. Pozdrawiam i ściskam Malwina

      Usuń
  12. Uwielbiam zdjęcia! A przede wszystkim je pstrykać :) Ostatnio wzięłam się za porządki w zdjęciach na komputerze, żeby je wywołać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pasja, tak więc miłych porządków :)

      Usuń
  13. Pudła są przepiękne, wprowadzają taki skandynawski klimat. Kredens-rewelacja! Fajnie, że istnieją jeszcze gdzieś wrażliwi ludzie, tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kredensik rozkoszny - uwielbiam takie stare meble :) Wielki sentyment! :)

    OdpowiedzUsuń