środa, 23 marca 2016

Od pierwszego wejrzenia...


Post za postem, post przegania. Ale cóż ja zrobię kiedy mam tyle pomysłów, tyle weny twórczej, a chyba najważniejsze chęci i siły. Bo jak wiecie zajęć mi nie brakuje z moim dziecięciem. Jednak uwielbiam otaczać się świątecznymi akcentami, takimi wiosennymi. Chociaż w domu- bo na dworze jest co najwyżej jesień. Dlatego też zdjęcia nie są najlepsze, ponure światło z dworu nie współpracowało ze mną, a sztucznego nie lubię. 
Dzisiaj to już na pewno ostatni świąteczny post. Ostatnie migawki z Sosnowego Lasu przybranego w zające, barany i jaja.






W tym roku wianek, który wita gości na drzwiach wejściowych jest skromny i prosty. Nie to, że mi się nie chciało. W tym roku postawiłam we wszystkich dekoracjach na prostotę i minimalizm. 






Życzę Wam kochani aby te święta Wielkanocne wniosły do Waszych serc wiosenną radość i świeżość, pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję:)
Malwina



29 komentarzy:

  1. Przepiekne dekoracje świąteczne , szczególnie te jajeczka :))
    Radosnych Swiat życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Malwinko,
    wszystkiego pięknego na święta - w tak pięknym otoczeniu muszą być cudne :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia, Tobie również Ciepłych Radosnych Świąt:)

      Usuń
  3. Masz piękne okno. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) I nawzajem Radosnych Świąt;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba , bardzo !!! W ogóle to wyłapałam Twoje piękne drzwi i chodniczek :) Coś mi się wydaje , że wiosną( późną ) pochwalisz się cudnym ogrodem :) Wesołych Świąt , mokrego poniedziałku .Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, będę się często chwaliła ogrodem. Już czekam kiedy wszystkie rośliny "ruszą". I kiedy słoneczko wygoni nas z domu do łopaty i grabi. Również Pięknych i radosnych świąt:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładnie dekoracje! Wazon z mchem i narcyzami bardzo w moim stylu. Ja w tym roku również postawiłam na proste rozwiązania. Styl bardziej eco, naturalne kolory, dużo kwiatów i roślinek. Co do pogody to niestety u nas też nie dopisuje, bardzo wieje i pada prawie cały czas deszcz :( Ohh wiosna przyszła ale jak na razie tylko kalendarzowa.
    Pozdrawiam Cię! Życzę Wesołego Alleluja i smacznego jajka!
    Ps: w wolnej chwili zapraszam Cię również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tobie również Wesołych rodzinnych Świą życzę; ) już patrzę na Twojego bloga. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetne dekoracje! Wesołych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dekoracje! Wesołych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawzajem pięknych świąt ;)

      Usuń
  8. Tylko pozazdrościć tej energii :)) Czarno-białe pisanki mnie mega ujęły

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, dla Ciebie i Twoich bliskich wiosennych, pełnych radości, uśmiechu i spokoju Świąt :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie u Ciebie!!!
    Kochana, radosnych i pełnych wiosny Świąt!
    Wesołego Alleluja!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. A dziękuję, wspaniale:) pogoda dopisała, rodzina się zebrała, Tylko się cieszyć:) A u Ciebie? Pozdrawiam

      Usuń
  14. Wpadłam tu długo po świętach. Dekoracje piękne, ale mnie najbardziej zachwycił stolik z maszyny z owalnym blatem. : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak ma swój urok, drugi taki służy mężowi jako biurko pod laptopa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jajka z piórami są rozkoszne a stolik na maszynie to klasyka :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję;) uwielbiam ten stolik.

    OdpowiedzUsuń