wtorek, 15 marca 2016

DIY...


Tak na samym początku chciałabym podziękować za taki odzew w poprzednim poście odnośnie wianków. Wszystkie powędrowały do nowych właścicielek ;) Ogromnie mnie to cieszy. 
A dzisiaj przedstawiam Wam uroczego słonika, który zagościł na skrzynce mojej dzieciny. A historia była taka, że książki które "czyta" moje 1,5 roczne dziecko wiecznie gdzieś się "walały". To kilka w salonie, kuchni też jakaś była, w przedpokoju, a no i w korytarzu też się coś znajdzie. Więc mama (czyt. JA) kreatywna głowa musiała coś zaradzić. A jak wiadomo mama zawsze znajdzie rozwiązanie;) 
W naszej rodzinnej "klamociarni" znalazłam skrzynkę drewnianą słusznej wielkości w opłakanym stanie. Zleciłam prędko mojemu A. dokładne wyszlifowanie jej, bo na przednich drzwiczkach miała jakiś wygrawerowany napis, zdaje się jakiegoś trunku. W środku zamontowaliśmy wąską deseczkę, która ma za zadanie podtrzymywać książki. 
Po wyszlifowaniu wyglądała tak, niestety wersji pierwotnej nie mam sfotografowanej ( a szkoda bo naprawdę była straszna)


Pomalowałam ją na biało metodą suchego pędzla, zalakierowałam i dokleiłam jakże uroczego słonika. Synek jest zachwycony efektem. A oto i on :





Do tego dorobiłam jeszcze słoiczki na drobiazgi również z motywem słonia.
Pomalowałam farbą w sprayu stare figurki i przykleiłam na wieczko klejem na ciepło. Oto efekt:




Na dziś to tyle,
Pozdrawiam Malwina ;)

12 komentarzy:

  1. Urocza jak zawsze:) skrzyneczki uwielbiam wszelakie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak skrzyneczki mają swój urok i tyle zastosowań ;)

      Usuń
  2. Piękna:) pomysł rewelacyjny. I słoiczki też zachwycające:)
    ściskam wiosennie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko ;) I również ślę wiosenne pozdrowienia ;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na wykorzystanie skrzyneczki :) Pięknie wygląda w nowej odsłonie :) Słoiczki też urocze :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pochwała mobilizuje;) dziękuję:)

      Usuń
    3. Pochwała mobilizuje;) dziękuję:)

      Usuń
  4. Pięknie Ci to wyszło :) Chciałam zrobić podobne słoiczki :)) ,tylko na razie nie bardzo mam co na nie przykleić ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) Jeżeli podobają się Tobie motywy kurczaczków, kogutów, zajączków to w biedronce są do kupienia figurki na patyczku za jakieś 2 zł można je przemalować i z powodzeniem przykleić na słoiczki:) Sama tak będę robiła na przyprawy do kuchni:) Pozdrawiam

      Usuń