czwartek, 17 marca 2016

BLACK and WHITE...



Kiedy ostatnio miałam wenę na czarny i biały, powstały takie oto ozdobne jajka. Powiadają, że te dwa "ponure" kolory wykorzystują w swoich domowych aranżacjach osoby bez wyrazu, braku kreatywności i polotu. A moim zdaniem naprawdę ciężko jest ładnie "ubrać" wnętrze wykorzystując tylko i wyłącznie te dwa kolory. 
Czarny i biały to również wspaniała baza do jednego koloru, który chcemy przemycić chociaż od święta, np. na Wielkanoc zieleń bądź żółty, a Boże Narodzenie czerwony, złoty lub srebrny. To po prostu jest klasa i elegancja sama w sobie, a poza tym w prostocie siła. 
 Ostatnio pewna osoba zadała mi pytanie- "Czy Wielkanoc może być czarno-biała?"
-A dlaczego nie? Jeżeli to jest kogoś ulubiony kolor. Grunt aby w środku człowiek był kolorowy i radosny ;)
Tyle w tym temacie ;)










Uściski Malwina ;)


26 komentarzy:

  1. Piękne są te Twoje malowane jaja, ja tez kilka zmalowałam ale pokażę w następnym poście, chyba , że zajrzysz na instagram tam już były.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, i zaraz zaglądam na instagram:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam to połączenie, chociaż widzę po sobie, że i tak dodaję zawsze jeden kolor ;) świetny pojemniczek na jajeczka , prosty , ale pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste rzeczy robią największy efekt ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Lubię ten kontrast pomiędzy bielą i czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super dekoracje!! Klasyka obroni się sama :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piekne dekoracje. Tworzą ładny kontrast i zwiastują świeta wielkanocne :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że wersja b&w coraz bardziej mi się podoba :-) nie myślałam, że te kolorki będą pasować do zbliżających się świąt, ale Twój post jest dowodem na to, że jednak pasują :)
    Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo Ewelina;) Cieszę się, że Cię zainspirowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej jestem "ZA"! Piękne zestawienie, a jakie rośliny są przy tym zielone! Ich kolory w zupełności wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację czarny i biały pięknie podbija zieleń roślin ;)

      Usuń
  10. Wiosna i Wielkanoc kojarzy mi się ze świeżością a biel i czerń tą świeżość jeszcze podkręcają. Do tego kropelka zieleni i to jest to! Piękne dekoracje, trafiają i w mój gust. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają takie proste dekoracje, w nich cały urok :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześwietne te czarno białe jajka :) W ogóle to moje ulubione zestawienie kolorów :))))
    Jednak do czegoś muszę się przyznać ! Nienawidzę malowania jajek ,nie można by kupić gotowych już umalowanych :))) Pozdrawiamy ciepło ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześwietne te czarno białe jajka :) W ogóle to moje ulubione zestawienie kolorów :))))
    Jednak do czegoś muszę się przyznać ! Nienawidzę malowania jajek ,nie można by kupić gotowych już umalowanych :))) Pozdrawiamy ciepło ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka to radość jak się coś samemu zrobi;)

      Usuń
  14. Jajka ładniutkie, ale Ja wyczaiłam jeszcze coś ładniejszego - motylka, a do tych stworzeń mam słabość... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak:) Tam gdzie motyle tam ciepło:)

      Usuń
  15. Śliczne dekoracje, pomysł na czarno-białe jajeczka świetny :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne jaja :) Bardzo ładna dekoracja :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń