czwartek, 8 grudnia 2016

Natura na talerzu...


I w ten czas rodzina najważniejsza, człowiek obok najcenniejszy... radość z rozmowy i bliskości tych co daleko od nas i w ten dzień dla nas Wszystkich przyjechali...
ale ważne też aby czuć się dobrze w miejscu świętowania Bożego Narodzenia...
móc sprawić zachwyt i podziw pracy włożonej w dekorowanie odświętne u przybyłych... uśmiech na twarzy zobaczyć kiedy zasiądą do stołu i talerz nakryty z miłością podziwiać będą...
I ja lubię kiedy ktoś mnie odświętnie przyjmuje i gości czymś co najlepsze ma... ja odwdzięczam się tym samym... i wkładam moc całą w przygotowanie... i tu wcale nie chodzi o wielkie rzeczy, drogie dodatki, kryształy i serwety dziergane mozolnie po nocach abym mogła przytknąć do ust na obtarcie po jedzeniu...
Bo prostota i umiar to jest wyczyn i klasa najwyższa...
Zdjęcia nakrycia są z ubiegłego roku choć i w tym myślę za dużo się nie zmieni... też dominować będzie natura...
Może będą dla Was małą inspiracją


Pierniczki wykonane samodzielnie i podane na talerzu będą miłym akcentem dla gości






Malutkie pudełeczko, a tam wielka rzecz, życzenia od serca dla każdego z osobna



Pozdrawiam Malwina


18 komentarzy:

  1. Zachwycił mnie Twój pomysł z indywidualnymi życzeniami w pudełeczkach i ta prostota wykonania ozdób. masz rację to nie srebra i kryształy, ale miłość łączą nas przy wigilijnym stole. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm ciasteczko wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł uroczy:)
    Pragnę Cie poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z życzeniami jest wspaniały :) Pozwolisz, że wcielę go w tradycję w moim domu ?
    Stół zapowiada się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo subtelnie i delikatnie. Piękny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie drugie zdjęcie najfajniejsze!
    Delikatnie, skromnie, ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nakrycia... natura górą!:) I pomysł z pudełeczkiem z życzeniami - super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie moje klimaty :) Cudowne pomysły na dekorację świątecznej zastawy :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń